Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Cennik

Czcionka:

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury umożliwia wynajem sal na imprezy rodzinne (komunie, chrzciny, wesela, urodziny, stypy itp.) oraz szkolenia i prezentacje firmowe.

Cennik zajęć płatnych dostępny tutaj.

(obowiązuje od 1 lutego 2017 r. wprowadzony Zarządzeniem nr 2/2017
Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mordach z dn. 17 stycznia 2017 r.)

SALA KONFERENCYJNA (do 60 osób)
Lp. (wymiary: sala 9m x 7x = 63 m2+ podcienia 3,5m x 7,5m = 26,25 m2)
1.

Prezentacja firmowa/pokaz/szkolenie/spotkanie polityczne lub firmowe/prywatny kurs itp.

(za przekroczenie czasu wynajmu dokonanego przez Najemcę podczas rezerwacji mogą zostać naliczone dodatkowe koszty)

100 zł/godz.
2.              IMPREZA RODZINNA/TOWARZYSKA
           (np. chrzciny, komunia, urodziny, jubileusz, bal, konsolacja)
– impreza w godzinach pracy M-GOK-u,
bez zastawy stołowej

 

350 zł/dzień

kaucja

200 zł
– impreza w godzinach pracy M-GOK-u,
z zastawą stołową 
500 zł/dzień
3.   IMPREZA RODZINNA/TOWARZYSKA
           (np. chrzciny, komunia, urodziny, jubileusz, bal, konsolacja) 
– impreza w niedzielę, święta i w godzinach nocnych, bez zastawy stołowej
500 zł/dzień

kaucja

200 zł
 – impreza w niedzielę, święta i w godzinach nocnych, z zastawą stołową  650 zł/dzień
4.

IMPREZA RODZINNA - wesele
– opcja bez zastawy stołowej

(sala od piątku od godz. 16.oo do poniedziałku do godz. 8.oo)

 

750 zł

kaucja

200 zł

IMPREZA RODZINNA - wesele
– opcja z zastawą stołową

(sala od piątku od godz. 16.oo do poniedziałku do godz. 8.oo)

900 zł
4a.

Dłuższy czas wynajmu niż podany powyżej

100 zł/każda następna godzina
 
SALA TEATRALNA (do 160 osób)
Lp. (wymiary: sala 15m x 12x = 180 m2+ scena 8m x 6m = 48 m2)
1.

Prezentacja firmowa/pokaz/szkolenie/spotkanie polityczne lub firmowe/prywatny kurs itp.

(za przekroczenie czasu wynajmu dokonanego przez Najemcę podczas rezerwacji mogą zostać naliczone dodatkowe koszty)

200 zł/godz.
2.  IMPREZA RODZINNA/TOWARZYSKA
           (np. chrzciny, komunia, urodziny, jubileusz, bal, konsolacja) 
– impreza w godzinach pracy M-GOK-u,
bez zastawy stołowej
700 zł/dzień

kaucja

400 zł
– impreza w godzinach pracy M-GOK-u,
z zastawą stołową 
850 zł/dzień
3.   IMPREZA RODZINNA/TOWARZYSKA
           (np. chrzciny, komunia, urodziny, jubileusz, bal, konsolacja) 
– impreza w niedzielę, święta i w godzinach nocnych, bez zastawy stołowej
900 zł/dzień

kaucja

400 zł
 – impreza w niedzielę, święta i w godzinach nocnych, z zastawą stołową  1100 zł/dzień
4.

IMPREZA RODZINNA - wesele
– opcja bez zastawy stołowej

(sala od piątku od godz. 16.oo do poniedziałku do godz. 8.oo)

1300 zł

kaucja

400 zł

IMPREZA RODZINNA - wesele
– opcja z zastawą stołową

(sala od piątku od godz. 16.oo do poniedziałku do godz. 8.oo)

1500 zł
4a. Dłuższy czas wynajmu niż podany powyżej 100 zł/każda następna godzina  
 
INNE
1. Komplet zastawy stołowej na 1 osobę 5,00 zł/os.
2. Talerz/inne naczynie/filiżanka ze spodkiem 1,00 zł/szt.
3. Sztućce 0,40 zł/szt.
4. Termos na kawę lub herbatę 1,00 zł/szt.
5. Obrus 2,00 zł/szt.
6. Krzesło 4,00 zł/szt.
7. Stół 8,00 zł/szt.
8. Sztaluga 8,00 zł/szt.
9. Strój teatralny
(w zależności od rodzaju stroju)
15-80 zł
+ kaucja 20-60 zł
 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zarządzenie nr 3/2017

Utworzono dnia 22.02.2017, 15:23

REGULAMIN WYNAJMU POMIESZCZEŃ I WYPOSAŻENIA MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W MORDACH

Zarządzenie nr 2/2017

Utworzono dnia 05.02.2017, 14:52

Zarządzenie nr 2/2017 Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mordach w sprawie wysokości opłat pobieranych za wynajmy i wypożyczenia w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Mordach

ZARZĄDZENIE NR 18/2016

Utworzono dnia 21.09.2016, 16:57

WYSOKOŚĆ OPŁAT POBIERANYCH ZA ŚWIADCZONE USŁUGI W MIEJSKO-GMINNYM OŚRODKU KULTURY W MORDACH – ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W RADZIKOWIE WIELKIM

ZARZĄDZENIE NR 17/2016

Utworzono dnia 21.09.2016, 16:54

REGULAMIN ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W RADZIKOWIE WIELKIM

Uwaga!


SPONSOR XVIII EDYCJI FESTYNU SŁONECZNE LATO
Festyn już 30 lipca!!!

 


Ruszyły zajęcia sekcji, grup i zespołów w roku kulturalno-oświatowym 2016/2017. Szczegóły tutaj


33 zgłoszenia z 6 powiatów, 15 patronów medialnych, 7 Patronów Honorowych, w tym Wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego. Tak w skrócie wyglądają liczby dotyczące X Festiwalu Piosenki Europejskiej.
 


 

Pogoda

Zegar

Imieniny